מחפשים אנשי כספים מקצועיים? התחילו כאן

האם העובד שלכם מרוצה ?

 

במסגרת שיחות הטלפון והפגישות של עובדי Bcke-Office עם הלקוחות, אנו נתקלים בשאלות רבות מצידם של מעסיקי עובדי אדמיניסטרציה: מרמת פקיד או פקידה שעושים עבודה פשוטה יחסית , ועד לרמת סמנכ"ל תפעול וכדומה.

השאלות הללו נסבות לרוב על מבנה התפקיד כלומר כיצד כדאי לבנות את תפקיד אותו איש אדמניסטרציה בצורה ששני הצדדים יוציאו ממנו את המיטב ושאלות נספות.

 

 

 

 

אחת השאלות הנשאלות ביותר הינה: כמה עלי לשלם לעובד שלי כדי שהוא יהיה מרוצה וכמובן מהם התנאים הנלווים שאותם כדאי לתת לאותה מזכירה מעולה או פקיד חרוץ כמו גם כמובן בהתייחס למנהל בתפקיד זה או אחר.

 

התשובות שלנו אינן מדוייקות כיוון ואין 'חוקים' ברורים מעבר למה שהחוק מחייב או במילים אחרות: ישנן חברות נדיבות יותר ויש שנדיבות פחות.   יש חברות שהולכות רק על פי מה שכתוב בחוק ויש שעושות הרבה מעבר למתחייב על-פי חוק.

ומצד שני החברות שפונות אלינו מבינות זאת היטב ועל-כן שואלות או מתייעצות בשאלה: "מה לעשות על מנת שהעובד יהיה מרוצה"

 

הנה מספר דברים שחשובים על מנת להפוך את העובד למרוצה  ושאינם קשורים לכסף:

 

בדקו כי העובד שלכם מבין את תפקידו בצורה הטובה ביותר, בנקודה הזו שימו לב למספר תתי-הגדרות חשובות לעובד: ממי הוא מקבל הוראות ולמי הוא מוסר דיווחים,  למי הוא נותן הוראות וממי הוא מקבל דיווחים.

 

בדקו כי העובד שלכם ייקלט בצורה ההגונה ביותר,   בנקודה הזו יש לשים לב שהמון מעסיקים אומרים: " קודם כל שהעובד יתחיל לעבוד.  הוא כבר יכיר את כולם והם כבר יכירו אותו"    הדבר הזה נשמע טוב תיאורטית אך יוצר מבוכה הן לעובד החדש והן לעובדים הוותיקים.

 

אין זה משנה באיזה תפקיד מדובר, דאגו להדרכה טובה. בנקודה הזו יש לשים לב לשלוש תתי הדרכות עקריות:   ההדרכה הראשונה הינה הדרכה מנהלתית הכוללת הכרת החברה, נהלי העבודה של החברה, עובדי החברה, מידע בסיס על החברה ועוד.  ההדרכה השניה הינה הדרכה מקצועית המתייחסת לשירותי החברה, מוצרי החברה, לקוחות החברה, אופן הפעילות ברמה המקצועית של החברה ועוד.   ההדרכה השלישית הינה הדרכה מכוונת תפקיד ומתייחסת לממלא התפקיד. כך למשל מנהל חשבונות בחברה אמור להכיר את נהלי החברה, את לקוחות החברה וכן להבין איך הוא אמור למלא את תפקידו ועוד.

 

השאירו דלת פתוחה:   רבים מהאנשים שוכחים את ההרגשה של 'להיות חדש' ואנו מזכירים: חדש זה מצב רגעי שעשוי להשתנות מעובד לעובד ויש להיות שם עבור אותו עובד בכל רגע נתון ואפילו מול נושאים שעבורכם הינו נושא חסר משמעות.


 

לחצו כאן על מנת להגיע לעמוד המעסיקים

 

 

 

לחצו כאן על מנת להגיע לעמוד מחפשי העבודה

 

 

 

 

פנו אלינו תמיד ובכל נושא
שמכם המלא (*)
Please let us know your name.
דואר אלקטרוני (*)
אנא ציינו כתובת דואר תקינה
הנושא (*)
Please write a subject for your message.
מספר טלפון להתקשרות
Invalid Input
תוכן הפניה (*)
Please let us know your message.

 

 

 

 

אנשים שהגיעו למאמר הזה חיפשו גם את אחת המילים:

 

 

מזכיר, מזכירה, פקיד, פקידה, פקיד קבלה, פקידת קבלה, פקיד הנהלת חשבונות, פקידת הנהלת חשבונות, דרוש פקיד,דרושה פקידת מחסן, מזכירת מנכ"ל, מזכירת מנכל, מזכירת ערב, אדמיניסטרציה, אדמניסטרציה, דרושים אדמיניסטרציה, דרושה מזכירה, דרושים עבודה מהבית, דרושים לעבודה מהבית, דרושים עובדי משרד, מזכירת רכש, מזכירת עו"ד, מזכירת עורך דין, מזכירת עורכי דין, מזכירת עורך-דין, מזכירת עורכי-דין, מזכירה עורך דין, מזכירה עורכי דין, מזכירה משפטית, ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול אדמניסטרטיבי, אני מחפש פקידה, אני מחפש מזכירה, אני מחפש פקידת, פקידת גביה, פקיד גביה, דרושה מנהלת חשבונות, דרוש מנהל חשבונות, דרושה הנה"ח, דרוש הנה"ח, דרושה פקידת יבוא, דרושה פקידת יצוא, דרוש פקיד יבוא, דרוש פקיד יצוא, דרושה פקידה אדמיניסטרטיבית, דרושה פקידה אדמניסטרטיבית, מנהל חשבונות, מנהל חשבונות, עובדי מנהלה, עובדי מינהלה, איש תפעול, אשת תפעול, פקיד לוגיסטיקה, פקידת לוגיסטיקה, סמנכ"ל כספים, סמנכ"לית כספים, איש כספים, אשת כספים, מנהל כספים, מנהלת כספים, רכז כוח אדם, רכזת כוח אדם, מנהל מחלקת כוח אדם, מנהלת מחלקת כוח אדם, מנהל משאבי אנוש, מנהלת משאבי אנוש, מנהל מחלקת רווחה, מנהלת מחלקת רווחה, רפרנט, רפרנטית

 

 

 

 

כלל התכנים המופיעים באתר זה מתייחסים לגברים ולנשים כאחד.  בכל מקום בו נאמרו הדברים בלשון זכר או בלשון נקבה הדבר נעשה במטרה להקל על הכתיבה.

Build by Jetserver.co.il | אחסון אתרים